2009. augusztus 29., szombat

Első próbálkozások

Pár hónapja az internetes gyöngyös oldalakat böngészve, találtam rá a Cs. Dóri féle csodákra. Olyan különleges technikával, csodálatos fantáziával készített ékszereket készít, amiket még sehol nem láttam ez előtt. Sikerült egy honlapon ráakadnom egy képes leírásra, hogyan is készíthető el egy ilyen lánc. Nagy igyekezettel próbáltam beszerezni a súlytás zsinórt (ami roppant bonyolult, és kalandos volt, mivel fogalmam sem volt a nevéről. Szegény rövidárus eladó azóta sem alszik valószínűleg, mivel hosszan igyekeztem elmagyarázni hogy is néz ki az a zsinór. Bár az elmúlt időkben már többször felkerestem, és már nem kérdez, csak leveszi a polcról a dobozt, és elém rakja :-) )
Aztán a kövek beszerzése adott némi aggodalomra okot, de nagylányom ötlete megoldotta a problémát, a tropikárium üzletében találtunk színes lapos köveket. (persze azóta a gyöngyös boltokban is vásároltam gyönyörű alapokat, de kezdetnek jók voltak az olcsóbb "kavicsok" is. )

A vásárlás után b
elevágtam az első próbálkozásba....majd a másodikba.....harmadikba...


Első próbálkozásom egy üvegkaviccsal :-)




Torzonborz a nagy király...




Férjem szerint papagáj :-S....




Azért ez már elég jó sikerült!!! :-)




Szeretem a zöldet :-D




Az első igazán jól sikerült darab :-)




Férjem újabb bölcs megjegyzése "hisz ez vigyorog" .....őőőőőőőőőő, tényleg vigyorog :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése